بدنه فابریک یا اصطلاح مردم عادی (استوک ) قطعاتی هستند که در واقع از روی اتاق های تولیدات (اتاق های کامل ) اصلی شرکت های سایپا و یا ایرانخودرو باز میشوند ویا اصطلاحا از اتاق صفر خودرو باز می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی که بدنه ماشین شما دچار تصادف یا آسیب شود، می توانید برای جبران خسارت از بدنه فابریک استفاده کنید تا دچار افت قیمت بشوید یکی از تفاوت های بدنه های فابریک با کوره ای و استوک این است که قطعات فابریک بیشتر روی ماشین های بدون رنگ و رنگ شدگی و بی رنگ کاربرد دارند فقط برای خودروهایی کاربرد دارند تا بتوان جلوی افت قیمت مورد نظر در اتومبیل را جبران کرد اینجور بیشتر میتوان توضیح داد که ماشین و یا خودرو بدون رنگ به این معناست که جز سپرها، هیچ قسمتی از بدنه خودرو رنگ نشده و رنگ بدنه فابریک کارخانه است. خودروهایی که در این سطح باشند و اگر بدون رنگ واقعی باشند معمولا به قول بنگاهیها «لازرورقی» نگهداری شدهاند و ارزش خرید بالایی دارند. این را نیز بدانید که رنگ سپر و تعویض سپر و چراغ جلو و چراغ عقب و رکاب جزو بدنه نیست و حتی اگر سپرها کامل رنگ شده باشند و یا تعویض شده باشند ، بازهم میتوان خودرو را بدون رنگ حساب کرد. خودرویی که رنگ فابریک است بی برو برگرد در مقایسه با ماشین همان مدل ارزش خرید بالاتری خواهد داشت با توجه به تمامی پیشرفت های صورت گرفته در زمینه رنگ خودرو به دلیل اینکه نقاشان خودرو درتعمیرگاها امکانات یک کمپانی خودروسازی راندارند درنتیجه درزمان انجام عملیات رنگ کاری بدنه خودرو اختلافات رنگ شدگی از قبیل قطر یا میکرون رنگ و یا نوع پاشش رنگ نمایان میشود به هرحال هر نقاش خودرویی تلاش میکندتا با حد اقل امکانات خود رنگ امیزی خود را به کارخانه نزدیک کند. ولی در هر صورت اختلاف رنگ غیرفابریک و فابریک بودن رنگ شدگی وجود دارد به علت استفاده از نیروی انسانی. تشخیص خطای انسانی در رنگ آمیزی از روش های تشخیص رنگ فابریک و غیر فابریک و یا کوره ای است
رنگ فابریک و نکات آن
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
Copyright © 2023 by Ariana Afraz Co. ®Web-Designer and Website Optimizer .